In De Soete Moeder in Den Bosch stonden de deelnemers van de LeO stil bij het model voor Dynamisch Innovatiemanagement in Onderwijsinnovatie (DIMO-model) van Remco Coppoolse. Het DIMO-model zet het begrip 'veranderenergie' centraal en illustreert hoe veranderenergie tussen verschillende groepen wordt overgedragen.
In een open space verzorgden leden Pleun Hermsen, Lidewij van Katwijk en Chantal Brans verschillende workshops. Ook hieruit bleek hoe elke activiteit nog meer waarde krijgt omdat de deelnemers van de LeO een jaar met elkaar zijn meegelopen.
En zo komt aan het eerste jaar van de leergang een einde! Binnenkort volgt er meer informatie over het tweede pilotjaar van de LeO. We kijken terug op een geslaagd eerste jaar, mede door de kennis en ervaring die onderling gedeeld werd.
Met speciale dank aan Remco Coppoolse, Idwer Doosje en Willemijn van Donk voor de organisatie van de eerste leergang.
Benieuwd naar onze verdere inzichten?
Houd onze pagina in de gaten en lees de terugblik van dag 1 & 2, en dag 3.