De vragen die (gestructureerd) worden beantwoord:
- Hoe hou je je studenten sinds maart "bij de les"?
- Hoe zorgde je voor de nieuwe eerstejaars snel voor een sticky online campus?
- Hoe zorg je ervoor dat de studenten online ook stevig aan elkaar gaan plakken?
- En natuurlijk zijn onze deelnemers volslagen transparant over hun grootste blooper!
Via de chat is er ruimte voor jouw vragen, dus tune in en praat mee. Inschrijven via deze link. Je krijgt dan een mail met de link naar het webinar.
Maak hier alvast kennis met de sprekers/vragenbeantwoorders/collega's:
Ines Lindner: docent die minder doceert, maar wel meer laat leren. Werkt veel met onmiddellijke feedback. Bouwt aan sociale structuren. In deze korte clip vertelt ze alvast iets over haar visie en aanpak.
Sylvia Bronkhorst: werkt en doceert over hoofd, hart en handen. Verbinding is voor haar heel belangrijk. Durft online te experimenteren, bijvoorbeeld met positive gossip. Offline spreekt ze soms planten toe, ook als experiment. Lid van het Comeniusnetwerk
Calvin Rans: docent van het jaar 2019. Verslaafd aan onderwijs. Werkt veel met video en maakt zelf animaties en korte herbruikbare kennisclips. Plakt letterlijk stickers. Maar vindt vooral dat zijn studenten toekomstige collega’s zijn waarmee hij graag wil blijven samenwerken. Lid van het ComeniusNetwerk.
Nian Vervoort: student en student-assistent. Bouwde mee aan een virtueel lab toen het echte labwerk niet meer mogelijk bleek.
Organisatie
Dit webinar wordt georganiseerd door SURF, het ComeniusNetwerk, en het Versnellingsplan Onderwijsinnovatie met ICT